Luksusowe auta w Polsce

Każdego roku na polski rynek wchodzą nowe drogie modele. Lubimy luksus – to pewne, jednak co nas najwięcej w nich kręci? Jeżeli przyjrzeć się wynikom sprzedaży wszystkich firm oferujących samochody z segmentu Premium, widać jedną centralną tendencję –

Polacy w dalszym ciągu za każdym razem wybierają wzory europejskie, jeśli szukają aut z najlepszej półki. Sprzedane auta liczy się w tysiącach, zaś dochody w miliardach. Co najciekawsze, w ogóle nie następuje to ze sprzedaży samochodów kompaktowych. Nasz salon Ferrari na początku lutego sprzedał każde pojazdy oddane dla naszego państwa na 2012 rok, zaś za poprzednie 12 miesięcy dostał nagrodę za najwyższą średnią cenę sprzedawanych aut owej marki na świecie.

Od gwałtownych przemian politycznych w naszym państwie minęło przeszło 20 lat i przez ten okres nasi rodacy nauczyli się, że należy być dużo bardziej otwartym na Zachód. Wypowiedzi pod tym kątem są podzielone – czy to dobrze czy źle. Jednakże z punktu widzenia miłośnika motoryzacji możemy mówić, iż nic fajniejszego nas nie mogło spotkać. Kto spodziewałby się kilkanaście lat temu, iż w Polsce otworzą się salony Ferrari czy też Dacia Logan MCV. Od kilku lat na polskim rynku do kupienia są wozy marki Rolls-Royce, zaś niedawno swój drugi już salon otworzył w stolicy Bentley. We wrześniu 2011 roku do Polski trafił również Lotus. Wszyscy ci fabrykanci, pomimo kryzysu na polskim rynku samochodowym, bardzo dobrze poradzili sobie w ubiegłym roku.

Ewidentnie mimo znakomitych rezultatów, Ferrari nie widzimy owych wozów każdego dnia na drogach. Odmiennie jest w wypadku Porsche. Nieomalże nieprawdopodobne jest przejechanie Warszawy bez napotkania modelu 911. Stało się to z pewnością dlatego, że niemiecki sprzedawca już znacznie wcześniej wyczuł potencjał zlokalizowany na polskim rynku wozów luksusowych jak również sportowych.

Komentarze:

Zuzanna
Banalnym sposobem na to by odrestaurować pomatowiałe lampy jest wykorzystywanie polerskiej pasty. Przed przystąpieniem do pracy, więc polerowanie reflektorów warszawa trzeba zakleić wszelkie blachy wokół reflektorów, lub je rozłożyć. W toku picowania dobrze jest co chwilę spryskiwać klosz wodą i sprawdzać czy nie jest ciepły.



Powiązane słowa: